Monday, January 16, 2012

وشوشة في القلب

ليه بشوف في عينيكي غيرتك عليا
 بس مش بتقولي؟؟؟
.................
.............
أنا بغير عليك حتى من نسمة الهوا اللي بتعدي عليك قبلي

...بس

....لما بفكر أن كل الناس دووووول حواليك

...ببقي متأكدة

...إن أنا لوحدي اللي مش حواليك
...لكن
...جواك
....فبطمن
.......................
................

...أنا آسف
 ...ديماً بغيب
...وديماً بتأخر
...وديماً بخذلك
وديماً مبتزعليش مني
 وعمرك ما حسستيني إني مقصر معاكي
!!!!
...
...

...عشان كل ما بتغيب

...بتوحشني أوووي
 لدرجة إني بنسي كل لحظة بُعد 

أول ما أشوفك وأسمع صوتك
...
!!
..............
............

كل سنة وأنتي.....معايا

هو احنا اتقابلنا أول مرة زي النهاردة؟؟

..لأ

!!مش عارف اتقابلنا أول مرة امتي

!!..عارفة ليه
.....عشان
.. كل يوم بحتفل اننا اتقابلنا
...وكل يوم بتبقي معايا
.....وكل يوم
.....
.....بحبِك
:)
.............
................
!!....فاكرة آخر مرة رقصنا فيها سوا
..مسمعتش منك ولا كلمة
...بس
عينيكي قالتلي علي كل حاجة
........
....
....مكنتش سامعة غير وشوشة قلبك لقلبي
....ساعتها بس
 عرفت يعني إيه أبقى طايرة في السما
كلماتك كانت زي عصفورة بتاخدني علي جناحتها
... وتخبيني وسط السحاب
....وتدفيني
...............
هو ده كان حلم واللا حقيقة؟؟
..معرفش
...مش مهم
عشان أنت الحلم نفسه بكل تفاصيله
مبقتش تفرق معايا
....
طيب خلينا جوه الحلم
:)
...................
....................

8 comments:

reemaas said...

:)


ده اول انطباع

رقيقة جدا

نفسى اعيشها

محطات ثقافية said...

كلمات جميلة ورومانسية
احببتها بصدقها وعفويتها
بوركت

dandana said...

:)

انا اتبسطت

نهر الحب said...

ريماس
ليلي
دندنة
:))

شكرا اوي وفرحانة انها عجبتكم وادتكم احساس حلو

Miss LoZa said...

أنا مش لاقية حاجة أقولها اصلا <3

Ahmed ElGaMmaL said...

انا عملت دماغ سينما كلاسيك بالبوست بتاعك دة
على فكرة انا اول مرة اقرالك , و اتمنى افضل متابعك
تحياتى ((:

أع ـقل مـ ج ـنـونــة said...

هو في كدا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خيااااااااااااااااال

نهر الحب said...

roma
:)))
الله
انا كدة مبسوطة جداااا

يا رب ديما

اعقل مجنونة
:))
فيه كدة فعلا....في الخيال