Saturday, October 11, 2014

آسر

عاوزة أكتب عنك
.....
انت وحشتني أوووي
بفتكر أول يوم حسيت وجودك فيه جوايا
وفرحت قد ايه
كان جوايا احساس غريب بالخوف عليك
كنت استني كل شهر عشان اتأكد انك موجود وعايش جوايا وبخير
لحد ما بقيت احس حركتك جوايا ولعبك معايا
..........
عارف
محدش يعرف اني كنت بخاف أوووي لما حد يسألني
"حتسميه ايه؟؟"
مكنتش بعرف أرد
كنت بقول كذا أو كذا أو كذا
ومن جوايا كان بيزيد احساس الخوف ان ربنا مكنش عاوزني اتعلق حتى باسمك
وكنت بحس غصب عني ان حاجة حتحصل
وكنت بكذب نفسي من كتر خوفي
...............
انت الحاجة الوحيدة اللي حصلتلي في حياتي وفاكرة كل تفاصيلها المؤلمة بكل ثانية من اول ما جيت للدنيا وشوفتك بعيني
لحد اخر لحظة
لما عرفت
انك خلاص رحت مني
...........
انا مش مصدقة ان كل ده حصل
مش مصدقة انك كنت معايا
واربعين يوم كلهم امل اني احضنك بكل حاجة فيا
والله
والله
اللي مصبرني انك مستنيني هناك
في الجنة ان شاء الله
بقول لنفسي ان حتة مني في الجنة مع سيدنا ابراهيم وسيدنا محمد
ومكنش حيبقي مبسوط لو كان معايا اكيد زي ما هو هناك دلوقتي
...........
سامحنى أرجوك
لو كنت انا السبب بأي طريقة من الطرق انك تروح مني
حتى لو كان بأني ماخدش بالي من صحتي
بس ربنا اكيد عالم
واكيد هو اختارك
واختارني
لحكمة عنده
..........
حبيبي
حفضل احبك وعمري ما حنساك

3 comments:

Bent Men ElZman Da !! said...

يالله علي الوجع!!
كنت موجوعة عشانك قبل ما تتكلمي
بعد ما اتكلمتي قتلتيني أكتر
ربنا يلهمك الصبر ويطبطب علي قلبك يارب
ويرزقك بأجمل بيبي ينسيكي كل حاجة وجعتك
ربنا يقويكي قلبك معاكي والله

reemaas said...

على اد الوجع اللى حسيته على اد مانا مبسوطة انك اتكلمتى كنت مستنية فضفضتك
ربنا يجعله شفيع ليكى ولابوه ويرزق الخير كله يارب

Nour said...

مبسوطة انك اخيرا اتكلمتي وواجهتي الواقع حتى لو كان مليان ألم ووجع
ربنا يجمعك بيه في الجنة وان شاء الله يرزقك خير دايما